Άλλη μια μετά ταλαιπωρίας ξεκίνησε στο Συνεδριακό της Σίνδου


Άλλη μια μετά ταλαιπωρίας ξεκίνησε στο Συνεδριακό της Σίνδου

Από την προηγούμενη εβδομάδα που ξεκίνησαν οι αίτησης για το ΚΕΑ, στο κεπ της Σίνδου επικρατούσε ένας πανικός. Δεκάδες κόσμου να προσπαθούν να εξυπηρετηθουν από τους υπαλλήλους του Δήμου και του κεπ. Ένα online σύστημα το οποίο δεν είναι και πολύ σταθερό και λειτουργεί με διακοπές. Δεκάδες περιπτώσει συμπολιτών μας, στους οποίους θα πρέπει οι υπάλληλοι να συμπληρώνουν ακόμα και το όνομα τους στις αιτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις τους, γιατί δηλώνουν αγράμματοι. Υπάλληλοι που στην ουσία δεν φτάνουν σε αριθμό για να εξυπηρετήσουν όλο αυτό το κόσμο.
Και κάπως έτσι, όλα αυτά μαζί δημιουργούν ένα μείγμα εκρηκτικό, με εντάσεις και πολλά νεύρα. Και όλα αυτά σε ένα χώρο (κεπ) που ούτε τουαλέτες για τους πολίτες δεν έχει.

Ο Δήμος πολύ ορθά έπραξε και μετέφερε ενα μέρος της διαδικασίας στο Συνεδριακό της Σίνδου. Το πρόβλημα είναι ότι η έλλειψη αρκετών υπαλλήλων δημιουργεί το πρόβλημα. Συγκεκριμένα υπήρχε μόλις ένας υπάλληλος και ακόμα ένας που βοηθάει.
Οι περιπτώσεις που πρέπει να εξυπηρετήσουν οι υπάλληλοι στο Συνεδριακό είναι συνθέτες και αρκετά χρονοβόρες. Η κάθε περίπτωση μπορεί να κρατήσει αρκετή ώρα. Για την ακρίβεια είναι τόσο συνθέτες οι περιπτώσεις και απαιτούν τόση πολύ ώρα που σήμερα θα μπορέσουν μόνο 20 πολίτες να εκυπηρετηθουν.

Ορίστε η λίστα έτσι όπως αυτή έχει αναρτηθεί στην πόρτα του Συνεδριακού.


Όπως καταλαβαίνετε ο ένας υπάλληλος δεν μπορεί να συμπληρώνει και τις αιτήσεις και να απαντάει στα ερωτήματα του κόσμου. Δεν φτάνει για να εξυπηρετήσει τόσα άτομα.

Τι μπορεί να γίνει;

Από μεριά των πολιτών:

  1. Οσοι μπορείτε να  χρησιμοποιήσετε το ίντερνετ για να απαντήσετε στις απορίες που έχετε καλύτερα να το κάνετε,  γιατί έτσι όπως είναι η διαδικασία αν έρθετε στο Συνεδριακό το πιο πιθανό να μην εξυπηρετηθείτε.
  2. Πολύ σημαντικό για να γλιτώσετε ταλαιπωρία είναι να ξέρετε που πρέπει να πρέπει να πάτε κεπ ή Δήμο (Συνεδριακό). Δεν είναι όλες οι περιπτώσει ίδιες.

Απο την μεριά του Δήμου:

  1. Να στείλει περισσότερους υπαλλήλους για καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου. Έστω κάποιον να είναι έξω και να απαντάει στις ερωτήσεις του κόσμου.