Αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία των γραμμών του Δήμου Δέλτα.
«Είμαστε στην τελική ευθεία» για την έναρξη των δρομολογίων δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Στέφανος Τσόλης.
Όπως είπε το αργότερο μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να σταλεί στο ελεγκτικό συνέδριο η σύμβαση με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ.
Εκτίμησε μάλιστα πως τα δρομολόγια θα αρχίσουν σταδιακά να εκτελούνται από τις 20 Ιανουαρίου. Οι γραμμές θα είναι στο σύνολο 25.
Σιδηροδρομικός Σταθμός –Λαχαναγορά, Βούλγαρη – Ζώνη Καινοτομία, Σιδηροδρομικός Σταθμός -Καλοχώρι, Κοιμητήρια-Ελευθέριο (Τοπικό), Σίνδος- Σ.Σ., Σίνδος τοπικό δρομολόγιο, Σ.Σ-Ιωνία, Σταυρούπολη (γραμμή 55), Ωραιόκαστρο (γραμμή 56), Ν. Σ.Σ. –Ωραιόκαστρο, Τοπικό Πεύκα, Οικισμός 751 Πανόραμα, Οικισμός Μακεδονία Πανόραμα, Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη, Χαριλάου-Θέρμη, ΙΚΕΑ –Τριάδι, ΙΚΕΑ-Επανομή, ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα-Επανομή, ΙΚΕΑ- Αεροδρόμιο, Θεσσαλονίκη-Μάλγαρα, Θεσσαλονίκη-Κουφάλια, Λαγκαδάς-Θεσσαλονίκη (φτάνει ως τα πανεπιστήμια), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι, Θεσσαλονίκη- Βασιλικά, Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι.
Αυτές οι γραμμές θα καλύψουν το 1/3 των δρομολογίων του ΟΑΣΘ.
Για την κάλυψη του συγκοινωνιακού έργου, ο κ. Τσόλης ανέφερε πως απαιτούνται επιπλέον 120 λεωφορεία, τα οποία, όπως είπε, έχουν έρθει όλα. Το συνολικό τους κόστος ανέρχεται σε 10 εκατ. ευρώ. «Είναι καινούριας τεχνολογίας, Euro 5 και σε τέλεια κατάσταση» σημείωσε.
Ο κ. Τσόλης στηλίτευσε ωστόσο το κόστος των γραμμών αυτών.
Όπως είπε το ΚΤΕΛ θα καλύπτει τις γραμμές προς 1,43 ευρώ το χλμ. ενώ την ίδια ώρα το κόστος για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι προς 4 ευρώ το χλμ. Όπως είπε ο ΟΑΣΘ θα έχει εξοικονόμηση 115 εκατ. ευρώ.