Από τα μέσα αυτής της εβδομάδας ξεκινά σταδιακά η εκχώρηση και των υπολοίπων 14 λεωφορειακών γραμμών της δυτικής Θεσσαλονίκης, από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και Κιλκίς τα οποία θα τις αναλάβουν.
Η πλήρης εκχώρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου δέκα ημέρες. Ο προγραμματισμός πήγε πίσω κάποιες μέρες καθώς τα λεωφορεία δεν μπορούσαν να περάσουν από ΚΤΕΟ, ώστε να βγάλουν στη συνέχεια πινακίδες, λόγω της διακοπής λειτουργίας τους. Μόλις την περασμένη εβδομάδα επιτράπηκε η λειτουργία κάποιων λίγων διαδρόμων στα ΚΤΕΟ ώστε να λυθεί αυτό το πρόβλημα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανο Τσόλη μέσα στην εβδομάδα πρόκειται να ξεκινήσουν δρομολόγια σε τέσσερις γραμμές και στη συνέχεια, από την επομένη, τα ΚΤΕΛ θα μπαίνουν σταδιακά και στις υπόλοιπες δέκα γραμμές. “Υπολογίζουμε ότι ως κατά τις 15 του μήνα θα αναλάβουμε όλες τις γραμμές”, αναφέρει ο κ. Τσόλης.
Η έναρξη θα γίνει από τις γραμμές 80 Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα, 81 Θεσσαλονίκη – Κουφάλια, 82 Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα και 53 Τοπικό – Σίνδου. Θα ακολουθήσουν από την επόμενη εβδομάδα σταδιακά οι γραμμές 51 Σίνδος – ΝΣΣ και 54 ΝΣΣ – Ιωνία και στη συνέχεια οι γραμμές 55 Σταυρούπολη – Ωραιόκαστρο – Ιωνία, 56 ΝΣΣ – Ωραιόκαστρο, 84 Θεσσαλονίκη – Μελισσοχώρι, 09 ΝΣΣ- Λαχαναγορά, 40 ΝΣΣ- Καλοχώρι, 42 Ελευθέριο – Κοιμητήρια, 43 Τοπικό Ευόσμου και τελευταία η γραμμή 83 Λαγκαδάς – Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τον κ. Τσόλη για τις ανάγκες αυτών των 14 γραμμών θα δρομολογηθούν 83 λεωφορεία, 70 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και άλλα 13 του ΚΤΕΛ Κιλκίς, εκ των οποίων τα 14 θα είναι εφεδρικά ώστε όταν θα παρατηρείται βλάβη σε οποιοδήποτε όχημα να αναπληρώνεται αμέσως προκειμένου να εκτελείται το 100% των προγραμματισμένων δρομολογίων. Οι λεπτομέρειες για την εκχώρηση αυτών των 14 γραμμών θα εξεταστούν σε σύσκεψη η οποία θα γίνει σήμερα, μέσω τηλεδιάσκεψης. Θα τη συντονίσει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και θα συμμετάσχουν οι εκπρόσωποι του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.
*Φωτογραφία Αρχείου
Πηγή: voria.gr