Γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη
Στο 87% φτάνει το ποσοστό επίλυσης των προβλημάτων που φτάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα», ενώ τα περισσότερα προβλήματα που αναφέρουν οι πολίτες αφορούν στο πράσινο, στην καθαριότητα και στο φωτισμό (λαμπτήρες). Αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της Γραμμής στο πρώτο πεντάμηνο λειτουργίας της.
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία της Γραμμής, η οποία έχει βελτιώσει την επικοινωνία του Δήμου με τους πολίτες αλλά και τον προγραμματισμό εργασιών σε διοικητικό επίπεδο. Οι πολίτες ανταποκρίνονται σε σημαντικό βαθμό στο κάλεσμά μας για συνεργασία ώστε να λύνουμε προβλήματα –αυτό είναι και το ζητούμενο. Από την άλλη, οι Υπηρεσίες μας ανταποκρίθηκαν κα ανταποκρίνονται στην πρόκληση αυτή και συγχαίρω δημόσια τους υπαλλήλους και τους διευθυντές γι’ αυτό. Το ποσοστό επίλυσης των προβλημάτων 87% είναι εξαιρετικά υψηλό. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα για τα οποία απαιτείται μακρόπνοος προγραμματισμός και κάποια που η Γραμμή γίνεται η αιτία για να βρούμε τον τρόπο για τη λύση τους.
Θα επαναλάβω ότι είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Εξάλλου, έχουμε πει από την πρώτη στιγμή το αυτονόητο, ότι δηλαδή μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα» δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Ευθύμιος Φωτόπουλος.
Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά. μπορεί να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και να επιλαμβάνονται. Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημά του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια Υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.