Υπεγράφη η υπουργική απόφαση για εκχώρηση γραμμών του Ο.Α.Σ.Θ στο ΚΤΕΛ


Άνοιξε πλέον ο δρόμος για την ανάληψη των γραμμών από τα ΚΤΕΛ

Την τελευταία ημέρα του χρόνου, λίγο πριν την εκπνοή του 2019, υπεγράφη τελικά η υπουργική απόφαση που ανοίγει το δρόμο για την εκχώρηση περαιτέρω συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης υπέγραψαν σήμερα το πρωί την απόφαση στην οποία καθορίζονται αναλυτικά τα 25 δρομολόγια της υπαίθρου του νομού Θεσσαλονίκης, τα οποία θα αναλάβουν τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών, Κιλκίς και Χαλκιδικής.

Η διαδικασία από εδώ και πέρα προβλέπει μια καταρχάς συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), το οποίο θα εγκρίνει το σχέδιο της σύμβασης την οποία θα υπογράψει ο ΟΑΣΘ, ο ΟΣΕΘ και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για λογαριασμό και των τεσσάρων ΚΤΕΛ.

Αυτό πρόκειται να γίνει την επόμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνέχεια θα επιδιωχθεί μια κοινή σύσκεψη πιθανότατα στο υπουργείο στην Αθήνα με τη συμμετοχή εκπροσώπων του υπουργείου, του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, προκειμένου να καταλήξουν στο οριστικό σχέδιο της σύμβασης και να το υπογράψουν.

Στη συνέχεια η σύμβαση μαζί με την αιτιολογική έκθεση που τεκμηριώνει την αναγκαιότητα εκχώρησης δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ θα σταλούν προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι λεωφορεία των 4 ΚΤΕΛ στις 25 λεωφορειακές γραμμές, εφόσον το Ελεγκτικό Συνέδριο εγκρίνει τη σύμβαση, θα μπουν προς τις αρχές Φλεβάρη.

Και τα 4 ΚΤΕΛ έχουν προμηθευτεί τον μεγαλύτερο αριθμό από τα συνολικά 120 λεωφορεία που προορίζονται για αυτές τις 25 γραμμές (101 θα μπουν στις γραμμές και άλλα 19 θα είναι εφεδρικά). Αυτές τις ημέρες γίνονται οι αναγκαίες εργασίες σε αυτά τα λεωφορεία, δηλαδή, εργασίες βαψίματος, τοποθέτησης εκδοτικών και ακυρωτικών μηχανημάτων, τοποθέτηση ρούτερ για δωρεά wifi κλπ.

Τα λεωφορεία είναι ημιαστικού τύπου, κάποια από αυτά έχουν τρεις πόρτες, τα οποία είναι χωρητικότητας 85 επιβατών (25 καθήμενοι και 60 όρθιοι), άλλα με δύο πόρτες, χωρητικότητας 95 επιβατών (35 καθήμενοι και 60 όρθιοι) και είναι όλα ηλικίας έως 10 ετών.